יום שלישי, 29 בנובמבר 2022

ארוחת מתנת יום הולדת

לכבוד יום ההולדת שלי, קיבלתי מתנה מי. ול. שובר לארוחה במסעדה על סך מסוים. הבעיה אם אפשר לקרוא לזה כך, היא שזה מוגבל למספר מצומצם מאד של מסעדות. ט. עקרונית רצתה לנצל את זה לארוחה במסעדה בשרית, מה שצמצם עוד יותר את האפשרויות, במיוחד בהתחשב בסכום של השובר כדי שיאפשר לנו ליהנות ממנו וכמעט לא לשלם תוספת מעבר, ובסופו של דבר, אתמול בערב, ניצלנו את השובר והלכנו למסעדה שמכבדת אותו, והיא בעצם נשארה האפשרות הריאלית היחידה שלנו (מסעדה בשרית, בעיר שלנו). האמת היא שאת המסעדה הזאת אנחנו מכירים היטב. מספר פעמים הזמנו משם משלוחי אוכל הביתה, אבל זו הייתה לנו הפעם הראשונה ממש להגיע ולשבת במקום. בניגוד למסעדה שבה אכלנו ביום ההולדת שלי עצמו, הפעם, כמו שט. ציינה, זו הייתה חוויה מתקנת. אישית, קצת צמצמתי את ההזמנה כדי להיצמד כמה שיותר קרוב לסכום שהיה לנו בשובר, ולא הזמנתי דברים שבדרך כלל אני מזמין כשאנחנו הולכים למסעדה, אלא מנה זולה יותר, ושתיה רגילה במקום בירה שאני שותה בדרך כלל בהזדמנויות כאלו, אבל גם ככה נהניתי מאד מהארוחה. גם האווירה הייתה טובה ונעימה מאד, והשירות מוצלח. אפילו צחקנו עם זו שנתנה לנו שירות וסיפרנו שאנחנו הזמנו מהם משלוחים מספר פעמים, ואפילו שאנחנו משתמשים בשקית הרב פעמית שהם מביאים בה את המשלוחים כשקית שבה אנחנו שמים את הדברים של הבנות כל יום כשהן הולכות לגן. 
בסופו של דבר החישוב יצא די מדויק ומלבד דמי השירות הייתי צריך להוסיף רק כ-20 ש"ח מעל למה שהיה בשובר. 
עוד נזכרנו, שהמסעדה הזאת צריכה להיות יחסית חדשה, ובכל מקרה, קיימת במיקום הזה פחות מארבע וחצי שנים. הסיבה שאנחנו זוכרים את זה, הוא שלפני ארבע וחצי שנים, הגענו בחיפוש אחרי מסעדה לאותו מקום בו נמצאת המסעדה הזאת, ונכנסנו למסעדה אחת שהייתה שם ולא מצאה חן בעינינו, ואחר כך הלכנו לבית קפה, שאמנם אכלנו בו אבל לא ממש נהנינו מהארוחה, והסיבה שאני זוכר בדיוק מתי זה היה היא, כי זה היה בערב בו הצעתי לט. נישואין, בטיילת הסמוכה למסעדה. 
במסעדה הנוכחית, כאמור, מאד נהנינו מהארוחה, ואני מאמין שעוד נשוב אליה בעתיד מתישהו, ובכל מקרה אם מישהו יבקש המלצה, בהחלט נמליץ על המסעדה הזאת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה